شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تست های غیر مخرب, منیپولیتور, گریپر

شرکت تابش پرداز میزبان مدیران ارشد ماشین سازی صنایع بزرگ کروز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر از تاریخچه همکاری های مشترک شرکت تابش پرداز پگاه با صنایح تولیدی کروز گذر کنیم، به افتخار همکاری در طی سالهای 1401 و 1402 در انبار مرکزی سایت سه و همچنین سالن اکسترودر سایت دو شرکت بزرگ کروز میرسیم. با توجه به بازتاب عملکرد بسیار مثبت دستگاه ها از مهندسین زیربط شرکت کروز،  تولید و نصب دستگاه اسمارت لیفت ستونی بازویی و سقفی ریلی در جهت جابجایی کیسه های مواد شیمیایی به لحاظ مکانیزه شدن خط، افزایش سرعت تولید خطوط و از همه مهمتر به رفع مشکلات ارگونومی اپراتورها کمک شایانی نموده است. 

در مرداد ماه ۱۴۰۳ نیز این شرکت افتخار میزبانی سه نفر از مدیران ارشد گروه ماشین سازی صنایع بزرگ کروز را داشت

این بازدید به جهت اشنایی بیشتر گروه ماشین سازی کروز با مجموعه تولیدات شرکت تابش پرداز و ارزیابی توان مهندسی و طراحی و تولید این مجموعه بصورت حضوری صورت گرفت که جناب اقای دکتر باباخانی مدیرعامل مجموعه، سرکار خانم غفاری زاده مدیربازرگانی جناب اقای مهندس داخواه کارشناس اصلی فنی و سایر مهندسین مجرب شرکت تابش پرداز  تیم ماشین سازی را همراهی نموده و پاسخگوی سوالات ایشان بودند. 

در پایان در جلسه ای که بعد از بازدید از کارگاه شرکت تابش پرداز برگزار شد، مدیران ارشد ماشین سازی کروز خاطرنشان کردند که تیم تابش پرداز پگاه از لحاظ  عملکرد و توان مهندسی و طراحی دارای امتیاز بالایی است و شرکت تابش پرداز پگاه بعنوان یکی از بهترین تامین کنندگان منیپولیتور الکتریکی میتواند بسیاری از مشکلات در زمینه جابجایی بار در خطوط مختلف این شرکت را رفع نماید. و از طرفی به جهت اینکه صفرتاصد طراحی و تولید توسط یک شرکت دانش بنیان در ایران انجام میشود به لحاظ خدمات پس از فروش نیز شرکت تابش پرداز بدلیل خدمات انی دارای امتیاز بالایی است.

گروه ماشین سازی اذعان داشتند که شرکت تابش پرداز پگاه از لحاظ طراحی و تولید چیزی در حدود 70 نوع گریپر مختلف تاکنون از  توانمندترین شرکت های تولیدکننده در زمینه حل مسایل ارگونومی در ایران است.

 

همچنین ایشان نسبت به توان فنی برای ورود تیم تابش پرداز به سوی تولید دستگاه های با مکانیزم های جدید و قراردادن انها در سبد محصولات  ابراز امیدواری نمودند

4 هفته قبل

فایلهای پیوست

 811٫58 کیلوبایتدانلود
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تست های غیر مخرب، منیپولیتور، گریپر ، سازنده دستگاه های تست التراسونیک اسکنر در ایران، آموزش حفاظت در برابر اشعه، اندازه گیری امواج ، اتوماسیون صنعتی ، بهسازی سنگ های قیمتی، منیپلیتور، منی پولیتور، بازو های صنعتی ، منیپولیتور

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 ساعت پیش